NAU 370 RUN: a vízre szállt harcos

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Alapvetően 3 féle vitorlás életmódot kedvelő ember létezik. Az, aki sportvitorlázni szeret, az aki kényelmes kabinokban és luxus környezetben hajózni, és az, aki mind a kettőt szeretné. Eddig elég nehéz volt a 3. kategóriának megfelelni, hiszen ha valami roppant kényelmes, az nem valószínű, hogy gyors is. A jó hír, hogy a Nautic 370 aztán erre van kitalálva. Exkluzív, könnyű, erős, gyors. Egyszerűen kézenfekvő.

A karbon-epoxi–habszendvics szerkezetű hajótest vákuuminfúzió alkalmazásával készül a lehető legkönnyebb és legerősebb szerkezet elérése érdekében. A cég hagyományait követve ezúttal is ötvözi az eleganciát a gyorsasággal és nem utolsó sorban a kényelemmel. Az Andrej Justin alkotta hajó szoros együttműködésben született a Nautic mérnök gárdájával. Több szem többet lát alapon ez egy nagyon jó gondolat volt, hiszen a hajó extravagáns megjelenése a legújabb trendeket követi, maximálisan szem előtt tartva a menetteljesítményt.

A gyártósablon a legmodernebb eljárással, CNC marás segítségével készül a tökéletes pontosság és felületi minőség érdekében. A karbon-epoxi–habszendvics szerkezetű hajótest vákuuminfúzió alkalmazásával készül. A belső tér két, illetve három kabinnal osztható fel, a tulajdonos helyigénye alapján. A fedélzetre prémium szerelvények kerülnek, több évtizedes versenyzői tapasztalat alapján, jól átgondolt rendszerben.

A teljes egészében karbon rudazat szintén átlagon felüli paraméterekkel és megjelenéssel járul hozzá a minél élvezetesebb, gyorsabb vitorlázáshoz, amely a Pauger műhelyben készül. Másodlagos meghajtásként a jól bevált Volvo Penta dízelmotorok segítik a kikötői manőverezést. A hajót megjelenése óta igen nagy érdeklődés övezi. Ez a vízre szállt harcos majdnem 11 méter hosszú és 3 és fél méter széles. Ennek ellenére mindössze 4000 kg.

Persze nem lehet egy hajót exkluzívnak nevezni, ha nem állómagasságú a kabin. Mindenki nyugodjon meg, mert ez az! Sőt, a langaléták is simán elférnek, mert 190 cm terjedelemben nyújtózkodhatunk. Többféle elosztásban rendelhető, de azt borítékolhatjuk, hogy 6-8 megtermett férfi simán elalszik rajta. És ami nem mindegy nekünk nőknek, az a stílus. Igazából ebbe a hajóba nem lehet belekötni, mert ez a minimál design egyszerűen nagyszerű. Kényelmes, gyors és igazán szexi. Mi kellhet még egy fantasztikus balatoni nyárhoz?

A hajó technikai adatait a következő oldalon mutatjuk be!

Technikai adatok:

Teljes hossz:                                                     10990 mm

Vízvonalhossz:                                                   10485 mm

Teljes szélesség:                                                  3460 mm

Belmagasság:                                                      1900 mm

Merülés tavi / tengeri:                                 1950/2450 mm

Tőkesúly:                                                              1500 kg

Teljes súly karbon:                                             4000kg

RM @ 30o:                                                         10770 Nm

Fekvőhelyek, két kabinos/3 kabinos:                     4+2/6+2

Hajótest:            Karbon-epoxi szendvicsszerkezet, vákuum technológiával, hőkezelve.

Fedélzeti szerelvények: Harken

Motor:Volvo Penta diesel 20/30 HP saildrive összecsukódó propellerrel

Rudazat:   Pauger Carbon, frakcionális karbon árboc, boom, két pár karbon száling, ROD állókötézet, karbon orrsudár
Vitorlázat:   Grósz 51 m2 square-top szabással, 6 töviglattnival,Genua 40 m2 3 lattnival

Gennaker: 164 m2

Cikk forrása: estiujsag.hu


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vitorlás szakszótár

Dűznihatás

A dűznihatás jelentése réshatás, a levegő felgyorsulása a nagyvitorla és az orrvitorla között.

Romantikus étterem

A romantikus éttermek szerte a világon a párok kedvenc helyei. Mint minden országban, nálunk...

Árboctalp

Árboctalp: Az árboc alsó, a fedélzeten vagy gerincen rögzített része.

Flieger

Flieger – speciális orrvitorla, a normál orrvitorla felett helyezkedik el

Nautic 12 cruiser vitorlás hajó

Méretek Tervező::                    ...