A luxus márkák Kínában gyártatnak, luxus fogyasztók a hazai felé tendálnak?

hirdetes

Hazai luxus termékek iránti kereslet növekedése Kínában

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Egyre inkább magukra találnak a kínai gyártók: mind a Coach, mind a Burberry luxus márkák Kínában gyártatnak. A luxus termékek piaca inkább az egyediség, exkluzivitás felé tendál, ami a kínai gyártóknak kedvez.

Luxus cégek gyártatnak Kínában

A luxus fogyasztók számára is egyre fontosabb, hogy hazai terméket vásároljanak, a legutóbbi kutatások mindenképpen ezt támasztják alá.

Már sokan várják azt a piaci fordulatot, amelynek köszönhetően egyre több országban a nyugati luxus termékek helyett hazai luxus termékek iránti kereslet fog növekedni. Kínát hozva fel példáként ez a változás három dimenzióban is jelentkezik:
Az első egyértelműen a kulturális örökséghez való ragaszkodásban keresendő. Tavalyi évben a művészeti tárgyú eladások Kínában elérték a 60,8 milliárd USD-t, amely 30 %-ot jelentett globálisan nézve. Ennek hátterében egyértelműen az állt, hogy a kínai gyűjtők igyekeznek ultra magas összegekért ugyan, de országuk történelméből vásárolni egy-egy darabot, hasonlóan más országokhoz tapasztaltakhoz, pl. ez volt a helyzet 5 évvel ezelőtt Oroszországban is.

hirdetes
A másik megfigyelhető trend  az egyre nagyobb tudatosság az újgazdagok körében. Miközben a kínai vásárlók számára továbbra is elsődleges a márkajelzés a luxus termékek piacán, azonban egyre inkább tapasztalható az, hogy a minőség és exkluzivitás iránti igényük erősebb, mint márkafüggőségük.
És végül, de nem utolsósorban egyre inkább magukra találnak a kínai gyártók is. A külföldi márkák is alátámasztják ezt: mind a Coach, mind a Burberry Kínában gyártatnak, a Burberry pedig egyenesen a következőt nyilatkozta: Azért hiszünk a kínai előállítású termékekben, mert Kínában hihetetlen minőséget képesek előállítani, és ez az amit a vásárlók elvárnak tőlünk. " A divat világán kívüli befektetéseket nézve például a Rotschield nemrég indította el az első Lafite ázsiai borászatot Kínában, amit gyorsan követett az LVMH hasonló beruházása.
hirdetes
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
divat

Szótár

Gitana 11

Gitana 11 vitorlás hajó leírás történet A hajót 2001-ben építették, akkor még... Tovább

Latni

Vitorlamerevítõ vékony léc vagy mûanyag lap. Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb vitorlázással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.