notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

blog szó természetesen nagyon sokszor megjelenik az Vitorlazas.hu-n, hiszen ez egy vitorlás, divat, gasztronómiai, techinkai és kreatív magazin. A szócikkek folyamatosan frissülnek, ezen szócikk frissülési dátuma 2016.01.13.

Keresés

Összesen: 11 találat.

Oldal Találatok száma

Balablog

Ebben a blogban a vitorlázást érintő minden témában olvashattok, természetesen az én szemszögömből.

KÖKÉNYESI Gábor blog

KÖKÉNYESI Gábor blogja

Kékszalag 2009 - Hogy is van a nevezés?

Lehet, hogy sokaknak kis segítséget nyújt ez a bejegyzésem. A vitorlázásban kevésbé járatos embereknek biztos megfordult már a fejében,hogyan kell nevezni egy vitorlás versenyre,...

Csíksomlyói Tihamér blogja

Életem legjobb pillanatai, képek, videók, és mindenféle más nem csak a vitorlázás területéről, sokkal inkább az életemből,melyet akkor élek, amikor nem vitorlázok

Nagymosoly az arcon, hiszem, hogy ez egy csoda, csak nem mindenki érti

"Ez őrület, ez kábulat, az öröm átjár, az öröm átragad."        Rengeteg idő eltelt, mióta utoljára írtam blogbejegyzést eme nemes helyre.Talán azon okból...

Pünkösdi Regatta az egyik legnépszerűbb vitorlás verseny

Véleményem szerint a legszimpatikusabb nagyhajós verseny a Pünkösdi Regatta. Egyszerűen gyönyörű ahogy összegyűlik Keszthelyen az a sok hajó, a móló egyszerűen tömve van vitorlás...

A találati lista a cikkek után folytatódik
Indulás Pueblába

Kedd reggel van, megrendeltük a portán a taxit, kimegyünk a reptérre és reméljük átvesszük a kiskocsit. Addig van egy kis időm, Eszti pakolgat - én pedig még mesélek egy-két...

A világ legszebb helyeire jut el álompénzért

250 millió Ft utazgatásért

Elképesztő, hogy manapság milyen munkákkal lehet nagyon nagy pénzt keresni. Most bemutatjuk az egyik legelképesztőbbet. Lehet utána csinálni! Egy próbát megér mindenképpen!

Még mindig Mexikóváros - Zócalo és Zona Rosa

Jelentem nagyjából túl vagyunk a jetlag-en és reményeim szerint sikerült elintézni az elmaradt autó bérlést is. Na nem a mexikói America Car Rental jóvoltából fordultak...

Mexikóváros - az első tényleges városnézés

Helyi idő szerint 5.45 van, otthon Ti már készültök az ebéddel - mi pedig küzdünk a jetlag-el. Este megérkeztünk a szállodába, leugrottunk venni ásványvizet a fogmosáshoz, meg...

Irány Mexiko 1. nap - Az nagy utazás

Az esti buli a részünkről elmaradt, mert mire a szakadó hóesésben Pestre értünk, addigra már nem sok kedvünk maradt erre. Tamásnál leadtuk a kajákat és némi kis apanázst -...

Viajar a Mexico - A készülődés

Eszterrel és a családdal nagyon szeretünk utazni, imádjuk a készülődést, magát az utazást, az ottlétet - majd imádunk ismét hazai földre lépni. Mindig megdobban a szívünk,...

Magyarország legjobb gyógyfürdői

Magyarországon számos olyan fürdőt találhatunk, mely nem egy betegségre van jó hatással, hála a rengeteg hévízi és ásványokban gazdag vizeinknek. Most megismerheted...

A sírig tartó szerelem jelképe : Nádasdy kastély

Nádasdladányban nézhetjük meg Hazánk egyetlen, a Tudorok korában épült kastélyát, mely majdnem harminc hektárnyi területet tesz ki és a 18-ik században épült. Nem csak emiatt...

Oldal Találatok száma

Élet Balatonfüreden

Blogomban szeretném nektek megmutatni miről maradtok le, ha a nyáron nem látogattok el legalább egyszer a Balaton partjára.

I am sailing into the wind and the dark. But I am doing my best to keep my boat steady and my sails full.

Eme nemes blog az én katamarános kalandjaimat és mindennapos életem eseményeit foglalja össze, képekkel gazdagítva és remélhetőleg élvezhető nyelvezettel érdekessé téve ...

Sailing = Liberté

Kezdő vitorlás lány vagyok. Blogomat azért nyitottam, hogy tőletek, profi vitorlázóktól kérjek tanácsot a vitorlázás ismereteinek elsajátítására.

HUN 19 utazásai

Ez a blog a 470-es válogatott HUN 19 csapatának élményeiről számol be.

Vitorlással a Balaton körül

Szeretném élményeimet, tapasztalataimat, új ismereteimet ezen blog keretein belül megosztani melyen 2010 nyarán szereztem a Balatonon. Új sportot ismertem meg, új élményekkel gazdagodtam,...