világ legszebb városa 28

Keresés

Összesen: 0 találat.

Oldal Találatok száma
A találati lista a cikkek után folytatódik
Mexikóváros - az első tényleges városnézés

Helyi idő szerint 5.45 van, otthon Ti már készültök az ebéddel - mi pedig küzdünk a jetlag-el. Este megérkeztünk a szállodába, leugrottunk venni ásványvizet a fogmosáshoz, meg...

A japán luxusvonat, ami újraértelmezte az exkluzív utazás fogalmát

Olyan sokan szeretnének eltölteni egy éjszakát a vonaton, hogy a helyek korlátozott száma miatt gyakran sorsolással döntenek a jegyekről.

Irány Mexiko 1. nap - Az nagy utazás

Az esti buli a részünkről elmaradt, mert mire a szakadó hóesésben Pestre értünk, addigra már nem sok kedvünk maradt erre. Tamásnál leadtuk a kajákat és némi kis apanázst -...

Így parkolj a repülőtéren!

A nyári csúcsidőszakban az utasok előzetes online foglalással biztosíthatják helyüket a Liszt Ferenc Repülőtéren, amely egyébként júniustól tovább bővíti a parkolók...

Viajar a Mexico - A készülődés

Eszterrel és a családdal nagyon szeretünk utazni, imádjuk a készülődést, magát az utazást, az ottlétet - majd imádunk ismét hazai földre lépni. Mindig megdobban a szívünk,...

10 egyedi nevezetesség a nagyvilágból

Világunkat ember alkotta nevezetességek százai teszik színesebbé. Legyen szó egy hatalmas palotáról, vagy akár egy ősi építményről, ezek a híres helyek vagy épületek...

8 csodaszép vízesés a nagyvilágból, amiket látnod kell életed során

A vízesések Földünk legszebb és legérdekesebb természetes kincsei közé tartoznak. Habár rengeteg alakult ki belőlük a nagyvilágban, valójában lehetetlen két ugyanolyat...

10 hely a nagyvilágból, amiket érdemes tavasszal meglátogatni

Habár sokan még nincsenek megelégedve az időjárással, a hőmérő szerint már tagadhatatlanul beköszöntött a tavasz, és a kihalt, kopár tájak hamarosan új életre kelnek. Ahogy...