Készlet
Egy versenyhelyzetben nagyon fontos szempont a raktárakból szállítható termékek száma. Ez leginkább a rövidebb ideig tartó, szezonális divattermékekre igaz. Aki nem képes egy szezon csúcsidőszakában az igényeknek eleget tenni a darabszámokkal, annak bizony meg fog gyűlni a baja a jövőben.
Mindent bele!
A gyengébb időszakokban igen fontos szerepet kap a teljes mértékű marketingtevékenység a vásárlás ösztönzés érdekében. Ám legtöbbször a drága televíziós reklámok és a közösségimédia-kampányok nem vezetnek túl nagy sikerhez, hacsak ezek nem egy üzleti partner segítségével valósul meg. Árkedvezmény, nyereményjáték. Ilyenkor ezek a lehető legjobb lépések.
Más gondolkodású ütemezés
Már nem divat a megszokott beskatulyázott szezonokban való gondolkodás. Az a lényeg, hogy mindig egy adott alkalomhoz vagy eseményhez alkalmazkodjuk, ahogy a vásárló igényei is előkerülnek. Például egy júniustól egészen szeptemberig tartó átmeneti időszak rengeteg lehetőséget nyújt a különböző rendezvények, fesztiválok miatt. Ilyenkor szóba jöhetnek a hosszú-, illetve rövidszárú nadrágok, pólók, pólóinget, de még pulóverek is.
Koncentráltág
Kezeljük a lehető legegyszerűbben a dolgokat és csak azzal a kérdéssel foglalkozzunk, ami valóban fontos. Ez a gondolkodásmód a siker egyik kulcsa. Mindig válasszunk ki egy termékcsoportot és azzal foglalkozzunk, majd ha azzal elértük a célunkat, akkor válasszunk egy másikat, de egyszerre mindig csak eggyel foglalkozzunk. Mindegy, hogy régi vagy új a termékcsoport a lényeg, hogy csak a jó ötletekbe fektessünk energiát.
Tűnjön ki a terméked!
Olyan legyen az öltözéked, ami szép és ötletes. Legyen meghatározó, jól forgalmazható a termékpalettád és ezt megfelelően mutasd be, A legtöbb boltban azt figyelhetjük meg, hogy az őszi átmeneti időszakokban mindig igények pólók, pólóingek, ingek és hosszú ujjú pólók sorakoznak a polcokon, pultokon, de még az asztalokon is.