A McLaren leleplezte az új utcai csúcsmodelljét

Roly

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

A McLaren az utcán is felakarja venni a kesztyűt a Ferrarival! Az MP4-12C a szupersportkocsik középkategóriájában próbálja megszorítani az olasz kocsikat, de már csaknem elkészült az az autó is, amelynek a Ferrari Enzo utódját és a legújabb még szintén készülő Lamborghini-t kell maga mögé utasítania.

 

 

Szeretne egy élvonalbeli amerikai sport karórát az elérhető legjobb áron? Ide kattintva megnézheti 2012-es választékunkat! 

 

A McLaner egyenlőre csak a külsejét leplezte le

 

A P1 egyelőre csupán formatanulmány, amely arra szolgál, hogy felmérje a közönség reakcióját, de így is jól mutatja, hogy a McLaren tervezői milyen radikális formákban gondolkodnak. Az alapforma a megszokott középmotoros szupersportkocsi-arányokat hordozza: széles, alacsony és hosszú farrész, rövid orr, előrecsúsztatott kabin és meredek övvonal. A az egyénisége viszont a részleteiben rejlik: a bumeráng-forma első, és vonalszerű hátsó lámpák,  a többfelé oldalsó légbeömlők,  a tetőn kialakított légbeömlő és számos más apróság arról árulkodik, hogy a McLarennél hallották a kritikát melyet az MP4-12C kapott. Ugyanis a középkategórás sportkocsijuk vonalvezetése túlságosan is konzervatívra sikerdett.

 

 

A céljuk eléréséhez legalább 900 lóerőre lesz szükségük 

 

A műszaki paraméterekről még hallgat a McLaren, de azt elártulák, hogy páylán a legjobb köridőt szeretnék elérni az autóval az utcai sportkocsik között.  Ez nem feltétlenül a végsebességre vonatkozik, 400 km/h fölé menni lényegében felesleges lenne, hisz ilyen tempót még versenypályán is nehéz elérni, inkább arra törekszenek, hogy köridőben lefőzzék a konkurenciát. A hajtást valószínűleg valamiféle feltöltött motorra bízzák, de azt nem tudni, hogy a jelenleg használt V8-as teljesítményét növelik-e tovább, vagy egy többhengeres, V10-es vagy V12-es motort használnak-e. A csúcsra jutáshoz mindenesetre legalább 900 lóerő kell a mostani mezőnyben, kevesebbel aligha lehet beelőzni a Ferrari és a Lamborghini szintén fejlesztés alatt álló csúcsmodelljeit.

 

 

A P1-re bő egy évet kell még várni, de akkor már nem lesz egyedül hiszen érkezik az Enzo következő generációja is, amelyet évek óta fejlesztenek a Ferrarinál. 

 

Kiváncsian várjuk, hogy melyik gép teljesít majd jobban! Az biztos, hogy mind a kettő tökéletes "kiegészítője" lenne bármelyik vitorlásnak!:)

 

 

 

 


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vitorlás szakszótár

Molett ruha webáruház

Molett ruha webáruház: online webáruház, ahol kifejezett teltkarcsú nők számára, előnyös...

Útjog

Elhaladási jog, elsőbbség.

Méder Áron

Méder Áron fórum topik itt!   Méder Áron életrajz Méder Áron 1979...

Üzleti rendezvényhelyszín hotelben

Többnapos üzleti rendezvény hotelben   Ahhoz, hogy a rendezvényünk valóban sikert...

Banque Populaire V

Banque Populaire V vitorlás hajó,trimarán A Banque Populaire V jelenleg a legnagyobb...