Az 5 legkeresettebb márka az interneten

Marx Károly

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Semmi sem képes pontosan megjósolni egy luxusmárka értékesítését és jövőbeni növekedését, mint az online népszerűsége jelenleg. Ezért elemezte ki a Luxe Digital csapata a világ legjobb luxusmárkáinak online népszerűségét, hogy rangsorolja a 5 legkeresettebb márkát a jómódú fogyasztók között 2020-ban.
 

Dior

A Christian Dior, vagy röviden csak a Dior francia luxustermék-gyártó cég az ötödik helyre került legjobb márkák rangsorában. A Dior ezt a helyet az exkluzív kollekcióinak és prémium szépségápolási termékcsaládjának köszönheti. Maria Grazia Chiuri, aki 2016 júliusában a francia luxusmárka kreatív igazgatója lett, millenniumbarát megközelítést hozott a Diorhoz. Híres “ We Should All Be Feminists ” nyilatkozatú pólója és a közösségi média-barát “ J'adior ” márkajelzés a cica sarka és táskája között hatalmas figyelmet keltett az Instagramon, és most megnövekedett népszerűségnek örvend. A Christian Dior korábban nem szívesen fektetett be a közvetlen fogyasztói e-kereskedelembe, de most az omnichannel kiskereskedelemre és az online növekedésre összpontosít.

Rolex

A svájci Rolex luxusóragyártó a negyedik helyet foglalja el listánkon. A világszerte elismert luxusóragyártó cég a Forbes világ 100 legértékesebb márkája között is szerepel, a 78. helyet foglalja el, becsült márkaértéke 9,1 milliárd dollár. Mint minden évben, új óramodellek vezetik a legtöbb online beszélgetést a Rolex körül. A vintage Rolex órák folyamatosan növekvő utángyártott értéke szintén felkelti a márka iránti érdeklődést. A Rolex jelentős márkanévvel rendelkezik a sport világában, a golf, az autósport, a tenisz és a jachtozás terén. A világ leghíresebb sportolói hirdetik a Rolex órákat, köztük Roger Federer, Lindsey Vonn és Phil Mickelson.

Chanel

A Chanel luxus francia divatház a harmadik legnépszerűbb luxusmárka lett az interneten. A haute-couture ház azonban összértékét növelte, becsült márkaértéke 9 milliárd dollár (+1 milliárd egy év alatt). Érdekes, hogy a Chanel az e-kereskedelem minimális elfogadottsága ellenére sikeresen fektet be a digitális területek más területeire. A Chanel vezető szerepet játszik a digitális luxusmesemondás terén, hüvelykujj-leállító látványtervekkel és vonzó videókkal, amelyek minden platformon felkelti az érdeklődést. A luxusmárka kiemelkedő jelentőségű, hogy narratív és hírességek által vezérelt kampányokat indítson közönsége számára, de még a kulisszák mögötti és oktatóanyag-alapú tartalmakkal is. A Chanel továbbra is magántulajdonban lévő társaság, Alain és Gerard Wertheimer, Pierre Wertheimer unokái tulajdonában van, akik a Coco Chanel korai üzleti partnerei voltak. A termékkínálat ruhákat, illatanyagokat, kézitáskákat és órákat tartalmaz. A márka leginkább a "kis fekete ruhájáról", a Chanel No. 5 parfümről és a Chanel Suitról híres. Ha téged is érdekel az első két helyezett, akkor lapozz a következő oldalra!
 


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vitorlás szakszótár

Csacsihal

Mi az a csacsihal?   Lásd hekk.

Kielwasser

Kielwasser - farvíz

Peilung

 Peilungnak hívjuk a vitorlás versenyeken, a kreuz bójához kirakott terelő bóját.

Saját testsúlyos edzés

 Saját testsúlyos edzés

Fűke 32

Fűke 32 vitorlás hajó gyártói leírása Fűke Yacht Kft. saját fejlesztésű hajója a...