Webáruházat indítani a koronavírus idején: kockázatos játék vagy jövedelmező üzlet?

CZs

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Az ember manapság kétszer is meggondolja, mielőtt belevág valamibe, pláne akkor, ha az feltehetően egy elég költséges üzlet, sikerességére pedig nincs garancia. Érdemes webáruházat indítani a koronavírus idején, vagy csak egy költséges, ostoba játék?

Minden az interneten történik

Legtöbbünk igyekszik a lehető legtöbb időt otthonában tölteni, a lehető elgtöbb dolgot otthonról, az interneten keresztül elintézni. De ennyire ne is szaladjunk előre… Ha még csak nem is azt nézzük, mennyire támaszkodunk az online szolgáltatásokra, csak gondoljunk bele, mennyivel több időt töltünk online, mióta #maradjotthon van. Bár hiba lenne azt állítani, hogy az országban mindenki élvezi az édes semmittevést (ott a home office, a vállalkozás életben tartása, a távoktatás, a háztartás, és még sorolhatnánk), mivel szabadidőnket korlátozott lehetőségekkel tölthetjük el, gyakran ez csak egy kis online böngészgetésben merül ki. Egy valamit azonban kijelenthetünk: ma MINDEN online, az interneten zajlik. A különféle szolgáltatásoktól kezdve az információszerzésen, az oktatáson, a kapcsolattartáson át egészen a szórakozásig.

Nem érdemes tehát elgondolkozni azon, hogy kihasználjuk ezt?

Tökéletesen megértjük, hogy egy vállalkozás vezetőjeként kétes sikerű, bizonytalan lefolyású új projektekbe belevágni most nem könnyű. De teljesen lemondanál erről a rengeteg online lehetőségről, amit most kiaknázhatnál? Tényleg megéri biztosra menni, nem költeni egy forintot sem, és kockáztatni, hogy az embereket a konkurencia – aki nem mond nemet az online létre és a marketingre -, elhalássza előled? Pusztán azért, mert nem látod, hogyan jönne vissza a pénz, amit most beleölsz abba, hogy szem előtt maradj?

Ha valamire szükséged van most, az az online marketing

Nem tudhatjuk, milyen korlátozások vagy azok enyhítése vár ránk, hiszen egyik pillanatról a másikra változnak a dolgok manapság. Egy azonban biztos: online marketingre szükséged van akkor is, ha online értékesíthető termékeid (egyelőre) nincsenek. Az emberek ugyanis most nézelődnek. Online, weboldalakon, Facebookon, Instagramon, és így tovább. Ha a nézelődés során beléd akadnak, megtetszel nekik, jó. Ha a nézelődés során a konkurenciát találják meg, az bizony neked nagyon nem jó. 

Nem kell bonyolult, költséges online marketing feladatokra gondolnod, egy hozzáértő sokkal kevesebből is képes kihozni többet. Készíttess el egy profival egy jó online marketing stratégiát, ami cégedre szabott és ismeri a lehetőségeidet, célkitűzéseidet. Egy ilyennel a kezedben akkor is tudsz majd eredményeket elérni, ha egyelőre nem akarod kiszervezni a marketinged. Ha nem kell tovább győzködnünk arról, hogy erre MOST nagyon is szükséged van, kattints ide: Elkészíttetem online marketing stratégiámat!

Webáruház készítés a koronavírus idején: drága butaság vagy egy valódi aranybánya?

Egy webáruház elkészítése nyilván költségekkel és munkával jár, de hidd el, ha egy jó webáruházat készíttetsz, nagyon hamar hálás leszel magadnak a döntésért! Ha a terméked értékesíthető online is, akkor biztos vagyok benne, hogy manapság a te fejedben is motoszkált a gondolat, érdemes lenne valahogy elkezdeni online is nyitni a felhasználók felé. Egyrészt sokkal gördülékenyebben mehet az eladás egy jól felépített, automatizált webáruházon keresztül, mintha például Facebook üzenetek vagy telefonhívások alapján dolgozod fel a megrendeléseket. Ami azonban még ennél is fontosabb: a koronavírus után a világ már soha nem lesz a régi. Az emberek megtanulnak “online élni”, megtanulják az online vásárlás és ügyintézés hogyanját, és nagyon hamar rájönnek arra, hogy ez bizony sokkalta kényelmesebb, mint az állandó sorban állás, várakozás, vagy ezer helyre való rohangálás. És miért rohangálna, miért állna sorba, vagy miért várakozhatna, ha gyakorlatilag bármit el tud intézni kényelmesen, a kanapén ücsörögve?

Egy szó mint száz: nem csak azért érdemes belevágni egy webáruház készítésébe a koronavírus idején, hogy a járvány alatt is értékesíthesd a termékeidet, hanem azért is, hogy a megújult világban se vessz el a süllyesztőben. Ha eddig gondolkodtál rajta, ne tedd tovább! IDE kattintva egy nagyon részletes és alapos útmutatót találsz a webáruház indításról a koronavírus idején!


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vitorlás szakszótár

Manőver

A hajóval végrehajtott mûveletek, mozdulatok neve.

Világ körül

Ha szereted a szép képeket, a külföldi országok nevezetességeit, érdekességeit,...

Nautic 370 Run vitorlás hajó

A hajó extravagáns megjelenése a legújabb trendeket követi, maximálisan szem előtt tartva...

Eladó ingatlan Balaton

Egy eladó ingatlan Balaton partján nem csupán csodás otthont, de örök ebfektetési...

Motorzárak

Ha nincs motorzárad, de szeretnéd biztonságban tudni motorodat, mindenképp szükséged van...