És így volt. A vállalati filozófia ma is kiemelten kezeli termékcsaládjainak minőségét és innovációját, középpontba helyezve a környezet iránti felelősséget és tiszteletet. Ez magában foglalja a fenntartható termékek gyártását olyan munkahelyi környezetben, amely biztonságos és egészséges a vállalat minden alkalmazottja számára. Ma a „Bang & Olufsen” termékeket több mint száz országban értékesítik, és a „Bang & Olufsen Central Park” (Tecnica e Design SA) az, amely hivatalosan képviseli a dán vállalatot Luganóban.
A vállalat rövidtávú céljai
Ügyfeleiknek már számos szolgáltatást kínálnak, kezdve a helyszíni ellenőrzésektől és az egyéni igények körültekintő értékelésétől, a multimédiás tervezésen át a műszaki infrastruktúra megfelelő előkészítéséig. Az ügyvezető szakaszban garantálják a legmagasabb színvonalon végrehajtott berendezések telepítését és hatékony értékesítés utáni szolgáltatást, valamint hároméves garanciát vállalnak a „B&O” termékekre, szemben a törvény által tervezett két évvel. Sőt, célkitűzésük további kiterjesztése érdekében kapcsolatba lépni az ingatlanszakma és az ahhoz kapcsolódó tevékenységek szakembereivel, akiknek a termékeiket, szolgáltatásaikat és technológiákat kínálják, hogy ők viszont hozzáadott értéket nyújthassanak ügyfeleiknek.
Milyen különösen innovatív "Bang & Olufsen" termékeket kínál az ügyfeleknek a cég?
Az audio szegmensben változatos megoldásokkal számolhatunk a zene vételéhez mobileszközökön történő streaming során (Apple / Android). Ma a zenét online vásárolják az iTunes vagy olyan szolgáltatások segítségével, mint a Spotify. A „B&O PLAY” portfólió például olyan önálló mobil termékekből áll, amelyek intuitívan használhatók és könnyen integrálhatók a mindennapi életbe. Másrészt, ami a video szektort illeti, a cég televíziói nemcsak kiváló minőségű képeket nyújtanak, hanem kölcsönhatásba lépnek az ember mindennapi tevékenységével is, és a „Bang & Olufsen” a televíziókészülékek ezen forradalmi fejlődésének középpontjában áll. Ha érdekel, hogy mire képes még ez a fejlesztés, és mi különbözteti meg a cég termékét a konkurenciától, akkor lapozz a következő oldalra!