A Formula 1 márkaértéke
Sokan nem is gondolnák, hogy az autósport királykategóriája milyen erőteljes márkaértékkel rendelkezik amellett, hogy szinte az egész világon ismerik San Franciscótól kezdve egészen Tokióig.
Kezdetben még az 1950-es évben az úriember versenyzők technikai sportjaként indult Nagy Britanniából, és ezek a tehetősebb előkelő személyek hétvégenként pusztán szórakozásból ültek a 220 lóerős versenygépek volánjai mögé. Az 1970-es évekre viszont hatalmas méretű sportrendezvény sorozattá alakult át.
Az idők során a F1 folyamatos változásokon ment keresztül mind technikailag mind gazdaságilag, mivel Bernie Ecclestone az F1 kereskedelmi jogainak a tulajdonosa számtalan szponzor, technikai partner, és TV-nézők millióinak megnyerésével jutatta el ezt a sportot a legfelsőbb kategóriába. Lehet, hogy sok minden változott, de az alapelv ugyanaz, a Formula 1 a pompa és a legkorszerűbb műszaki fejlődés ötvözete.
Arra senki sem tudna rácáfolni, hogy a Forma1-ben hatalmas pénz van, és ezt a multinacionális vállalatok is tudják, így a piacvezető cégek akár dollár milliókat is képesek kifizetni azért, hogy az F1-el egy lapon említsék őket, legyen az autóipari-, logisztikai, vagy akár energiaital gyártó cég.
Ha jobban megnézzük, ezek a 750 lóerős betontorpedók amellett, hogy a nagydíj hétvégéken fantasztikus és izgalmas csatákat vívnak egymással, mekkora reklámlehetőséggel bírnak, mivel tulajdonképpen a reklámfelületük felbecsülhetetlen értéket képez. Arról nem is beszélve, hogy egyes sztárpilótákkal, mint például Kimi Räikkonen, Fernando Alonso vagy éppen Sebastian Vettel szinte bármit el lehet adni, legyen az egy drágább autó vagy éppen egy luxus karóra.
A lényeg az, hogy az F1 egy olyan dinamikus márkaértékkel rendelkezik, amely az egész világon elismert, és számos vállalat áll sorban az F1 képzeletbeli ajtaja előtt, hogy részese legyen ennek a csillogó és fényűző világnak.
A weboldal sütiket használ
Jobban személyre tudjuk majd szabni a weboldal funkcióit.
Ez nem érinti a termékeink funkcióit.
Cookie-k használatával más vállalatok adatokhoz jutnak majd rólad.
Ez nem érinti a termékeink funkcióit.
Cookie-k használatával más vállalatok adatokhoz jutnak majd rólad.
Előfordulhat, hogy a weblap egyes funkciói nem fognak megfelelően működni.
A böngésződ vagy az eszközöd is kínálhat olyan beállításokat, amelyek segítségével eldöntheted, hogy be legyenek-e állítva a böngészőhöz cookie-k, illetve törölheted őket. Ezek a lehetőségek böngészőnként eltérnek, és fejlesztőik mind a rendelkezésre álló beállításokat, mind azok működését bármikor megváltoztathatják. 2020. október 5-i állapot szerint az alábbi hivatkozásokon találhatsz további információt a népszerű böngészőkben kínált beállítási lehetőségekről. A Facebook-termékek egy bizonyos része esetleg nem működik megfelelően, ha letiltottad a böngészőkben a cookie-kat. Fontos tudni, hogy ezek a beállítási lehetőségek eltérnek a Facebook által kínált beállítási lehetőségektől.
- Google Chrome
- Internet Explorer
- Firefox
- Safari
- Safari Mobile
- Opera