Sokan nem is gondolnák, hogy az autósport királykategóriája milyen erőteljes márkaértékkel rendelkezik amellett, hogy szinte az egész világon ismerik San Franciscótól kezdve egészen Tokióig.

hirdetes

A Formula 1 márkaértéke

Komjáti Péter
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Sokan nem is gondolnák, hogy az autósport királykategóriája milyen erőteljes márkaértékkel rendelkezik amellett, hogy szinte az egész világon ismerik San Franciscótól kezdve egészen Tokióig. 

Sokan nem is gondolnák, hogy az autósport királykategóriája milyen erőteljes márkaértékkel rendelkezik amellett, hogy szinte az egész világon ismerik San Franciscótól kezdve egészen Tokióig.
Kezdetben még az 1950-es évben az úriember versenyzők technikai sportjaként indult Nagy Britanniából, és ezek a tehetősebb előkelő személyek hétvégenként pusztán szórakozásból ültek a 220 lóerős versenygépek volánjai mögé. Az 1970-es évekre viszont hatalmas méretű sportrendezvény sorozattá alakult át. 
Az idők során a F1 folyamatos változásokon ment keresztül mind technikailag mind gazdaságilag, mivel Bernie Ecclestone az F1 kereskedelmi jogainak a tulajdonosa számtalan szponzor, technikai partner, és TV-nézők millióinak megnyerésével jutatta el ezt a sportot a legfelsőbb kategóriába. Lehet, hogy sok minden változott, de az alapelv ugyanaz, a Formula 1 a pompa és a legkorszerűbb műszaki fejlődés ötvözete. 
hirdetes
 
Formula1
 
Arra senki sem tudna rácáfolni, hogy a Forma1-ben hatalmas pénz van, és ezt a multinacionális vállalatok is tudják, így a piacvezető cégek akár dollár milliókat is képesek kifizetni azért, hogy az F1-el egy lapon említsék őket, legyen az autóipari-, logisztikai, vagy akár energiaital gyártó cég. 
 
Ha jobban megnézzük, ezek a 750 lóerős betontorpedók amellett, hogy a nagydíj hétvégéken fantasztikus és izgalmas csatákat vívnak egymással, mekkora reklámlehetőséggel bírnak, mivel tulajdonképpen a reklámfelületük felbecsülhetetlen értéket képez. Arról nem is beszélve, hogy egyes sztárpilótákkal, mint például Kimi Räikkonen, Fernando Alonso vagy éppen Sebastian Vettel szinte bármit el lehet adni, legyen az egy drágább autó vagy éppen egy luxus karóra. 
hirdetes
 
A lényeg az, hogy az F1 egy olyan dinamikus márkaértékkel rendelkezik, amely az egész világon elismert, és számos vállalat áll sorban az F1 képzeletbeli ajtaja előtt, hogy részese legyen ennek a csillogó és fényűző világnak. 
 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

Transat Jaques Vabre

Transat Jaques Vabre vitorlás verseny történet A Transat Jaques Vabre egy olyan vitorlás... Tovább

Tőkesúly

A tőkesúly a nagyobb hajókon a víz alatti ellensúly. Nevezik még kielnek vagy ballasztnak. Tovább

Tovább a lexikonra
hirdetes
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb vitorlázással kapcsolatos hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.