Isola Spring Cup 2009 - magyar 470 beszámoló

Kövess minket facebookon!
Főoldal > Isola Spring Cup 2009 - magyar 470 beszámoló

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Isola Spring Cup 2009 - magyar 470 beszámoló

2009/04/22

Az Isolán (szlovénia) megrendezett Spring Cup 2009 versenyen több magyar egység is indult. A 470-es csapatból Bárdos Misó Mihály írt összefoglalót a versenyről.

Az izolai programunk egy hetet vett igénybe, ami 4 nap edzésből, és 3 nap versenyből állt. Az utazó csapat: Váradi Imi – Serke Áron (HUN 622), Szigethi Boti – Joó Kristóf (HUN 69), Szamódy Totó – Bárdos Misó (HUN 19) és a lányok nem utolsó sorban, Karácsony Réka – Loidl Nóri (HUN 12). Az edző Czégai Peti. Végre egy igazán jól bevált csapat:).

Füredről korán reggel indultunk, és délután már az Izolai naplementében vitorláztunk, amíg Peti a szállást intézte. Másnap kezdődött a komoly edzés munka. Minden reggel futás, majd reggeli, és le a klubba. A termik csak dél körül jött meg, volt, hogy később, ez a páratartalomtól függött. A vízen komoly feladatok vártak ránk. Gyakran edzettünk az osztrákokkal. A 4 magyar egység közel azonos szinten állt, de nagyon húztuk egymást (pozitív irányba:)). Talán ennek is köszönhető, hogy a verseny alatt végig javultak az eredmények, és végén a 3 fiú csapat 2 ponton belül végzett. A lányok is szépen szerepeltek. Az időjárás nekünk kedvezett, 4-es szélnél nem volt nagyobb soha, de jellemző a 2-es erősségű volt.

Jót tett a csapatnak, hogy nem volt rajtunk nyomás, tudtunk magunkat hozni, az elképzeléseink gyakran helyt álltak a vízen. Persze voltak szokatlan körülmények, de ezekre fel tudtunk készülni az edzésen és a versenyen már tudtunk ezekre a dolgokra figyelni. (pl.: áramlás). A mezőny nem volt különösebben erős, és szinte csak juniorok voltak. 15 fiú egységből Szigethi- Joó páros a harmadik, Váradi - Serke a negyedik, mi pedig az 5.-ek lettünk. A lányok a 3. helyen végeztek. Szoktuk az új edzőpartnereket meg a Petivel való együttműködést, bár ez nem volt nehéz. Minden nap tudtunk bőven vitorlázni, egyértelműen megérte lemenni.

Életünk talán egyik legjobb hangulatban telt edzőtábora volt. Érdemes lenne így folytatni a felkészülést. Következő kihívás Garda lesz májusban. Ide a Váradi – Serke páros sajnos nem tudnak jönni az érettségi miatt. De mi azért majd közvetítünk onnan is:)

Bárdos Misó

Jópáran Isola után sem pihennek, több magyar vitorlázó és szörfös ezekben a napokban Franciaországban, Hyeres-ben versenyez. Hazatérésük után újabb beszámolók várhatóak, addig is szurkoljon mindenki ifjú titánjainknak!

Kövess minket
Iratkozz fel!
Ne maradj le a legfrissebb vitorlás hírekről és programokról
Vitorlás szakszótár

Közbeszerzési referens

A közbeszerzési referens egy olyan szakma, melyre egyre nagyobb az igénye a cégeknek, hisz a...

Bója

A bója a mederfenéken rögzített úszóképes jelzőeszköz.

Kirándulás Alsóörsön

A Balaton északi partja rengeteg látnivalóval várja a látogatókat. Vannak itt túraútvonalak,...

Nereus Hotel Kikötője

A Balaton keleti medencéjének északi partján található a Nereus Hotel kikötője. A...

Dobókörte

Dobókörte: fából vagy kötélbõl készült kolonc, segítségével könnyebb, pontosabb a dobás
Vitorlázás: sportolóknak és amatőröknek egyaránt!

A vitorlázás nem csupán egy sport, hanem egy életstílus. Ezt mi is tudjuk. Ezért igyekszünk mindenről beszámolni, ami vitorlázáshoz hozzá tartozik. Nemcsak Balatoni, Adriai és egyéb külföldi helyszíneken való vitorlázásról és vitorlásversenyekről olvashatsz itt, hanem megtalálhatod a legmodernebb technológiákat és a legújabb vitorlás divatot is cikkeink között. Nemcsak profi sportolóknak ajánljuk vitorlázásról szóló oldalunkat, hanem azoknak is, akik hobbiszerűen űzik, vagy esetleg még csak érdeklődnek a vitorlázás iránt.

Vitorlázás minden mennyiségben

Hírek a vitorlázásról a világ minden szegletéből: minden, amit a vitorlázásról tudni érdemes. Kövesd nyomon a világ leghíresebb vitorlásversenyeit velünk, less el trükköket, hogy hogyan is csinálják a profik! Akár a Balatonon repít a szél, akár az Adrián vitorlázol, vagy valamelyik másik tengeren, hasznos tippekkel és tanácsokkal szolgálhatunk. Mit vigyél magaddal, ha vitorlázásra készülsz, vagy mikre kell figyelned, ha beköszönt a tél? Itt megkapod mindenre a választ. A legfrissebb tudnivalókkal várjuk a vitorlázás szerelmeseit!

Vitorlásversenyek

Velünk egyik vitorlásversenyről sem kell lemaradnod. Kövesd velünk nyomon a vitorlázás élversenyeit! Nemcsak a hazai megrendezésű vitorlásversenyekről olvashatsz cikkeket, hanem olyan legendás nemzetközi vitorlásversenyekről is, mint a Volvo Ocean Race. Te is kíváncsi vagy, hogy hogyan alakul a helyzet a vitorlázás csúcsán? Ne maradj le a legfrissebb hírekről! Velünk könnyen képbe kerülhetsz a legfontosabb vitorlásversenyekről, a legfrissebb híreket olvashatod első kézből.

Vitorlás életmód

A vitorlázás több, mint egy sport, egy valódi életforma. Velünk képben lehetsz a vitorlázással kapcsolatos életstílus újdonságaival: a legújabb vitorlás divattal, a legjobb felszerelésekkel vitorlázáshoz, a legújabb órákkal, amiket vitorlázáshoz fejlesztettek, de a legjobb luxusautókról és technológiai felszerelésekről sem kell lemaradnod! Mit vegyél fel vitorlázáshoz, melyik a legkényelmesebb cipő vagy a legjobb óra egy vitorlásversenyhez? Itt mindent megtalálsz.

Vitorlás utazások

Az utazás a vitorlázás elengedhetetlen része. Az új tájak és kultúrák felfedezése még izgalmasabbá teszi a vitorlázást. Nincs is jobb program, mint vitorlázás közben a nyílt vízről megcsodálni a hely nyújtotta látványt, nem is kell túl messzire utaznod ehhez, a Balaton is varázslatos panorámát tár eléd az év minden napján. De persze külföldi utazásokkal, vitorlás utazási ötletekkel is szolgálhatunk, de a csodálatos kis hazánkról sem feledkezünk meg, a hazai vitorlázás központjával a Balatonnal együtt. Fedezz fel te is izgalmas tájakat vitorlázás közben!

Honlapkészítés, webdesign, keresőoptimalizálás: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.