notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ilyen a Jaguár új modellje: a második generációs FX

hirdetes

A Jaguár új modellje: a második generációs FX

Petra
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A Jaguár FX második generációs új modellje látszólag semmi újdonsággal nem rukkolt elő és túlságosan hasonlít a többire, de ez a benyomás egyből felülíródik, amint közelebből is szemügye vesszük.

Jaguár FX

Már bemutatták a Jaguár XF új generációját, amik a márkára jellemző elegáns stílussal rendelkeznek. Első pillantűsra nem okoznak túl nagy meglepetést, mert szinte semmilyen változást nem fedezhetünk fel rajta a nyolc évvel ezelőtt bemutatott FX-hez képest – legalábbis első látásra nem sokban tűnik ki a többi közül. Viszont ha közelebbről megnézzük, már más a helyzet: ez az első FX, ami alumínium struktúrára épül, de kevés arányban (25 százalék) tartalmaz acélt is. Ennek az az előnye, hogy az új modellnek sokban javult a csavarodási merevsége. Ráadásul a felépítésnek köszönhetően az új jaguár 190 kilóval könnyebb, mint elődei.

Jaguár FX

Az új XF nemcsak hogy sokkal könnyebb, de rövidebb is, mint elődjei (5 mm-el), hanem sokkal sekélyebb és nagyobb benne a hely. A tengelytáv 5,1 centivel lett nagyobb, így a két tengely között 2,96 méteres távolság van. Hogy ennek mi az előnye? Aki az új modellben csak a hátsó ülésen kap helyet, nem fog helyhiányra panaszkodni, mivel sokkal nagyobb lábtérrel rendelkezik, mint az eddigi modellek. Az első és a hátsó tengely között 50 százalékos súlyelosztás van, így az új FX vezethetősége sokban javult.

Jaguár FX

Különösen nagy hangsúlyt kapott a belső design. Kívülről hűvös eleganciával megáldott precízség sugárzik belőle, a belseje a kényelem, a letisztultság és a kiegyensúlyozottság benyomását kelti. Az utasok egy olyan légkörbe csöppennek, amikor beszállnak az új FX-be, ahol nyugalom és biztonság sugárzik mindenből. Például az érintőképernyős monitor eléggé központi helyre került, így az ember elsőként a könnyen kezelhetőségre és a kézzel foghatóságra asszociál, ami azért ad egy biztonságérzetet.

 

A motorválaszték a következő: 3 literes V6-os benzines 380 lóerővel, vagy két literes Ingenium dízelmotorok 163-180 lóerőig, illetve egy V6-os 300 lóerős biturbó-dízel. De ez a választék valószínüleg gyarapodni vog.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes
Közösség

Szótár

cirkálás

Az a művelet sorozat, amikor a célunkat csak negyedszélben tudjuk megközelíteni, és legalább... Tovább

420

420 vitorlás hajó története A 420-ast a hetvenes évek elején hozták be... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 150

Átlagos értékelés: 5.0

autó