A tanagyag megtanít minket arra, hogy sofőrként hogyan nyissuk ki úgy az autó ajtaját, hogy azon ne legyen rajta az ujjlenyomatunk, vagy hogyan fékezzünk, hogy ne bukjon előre az egyik utazó se, illetve azt, hogy miként lehet a különböző útviszonyoknak megfelelően vezetni.
A világ legdrágább Rolls-Royce-a
A legdrágább modell a Sweptail, ami egy egyedi kupé. Először 2013-ban rendelte meg egy ügyfél, aminek az elkészítése 5 évbe és 13 millió dollárba került.
Rolls-Royce szerepe a repülőgépiparban
A Rolls-Royce egy időben jártas volt az összetett repülőgép motorok gyártásában, beleértve az 1933-ban elkészített Spitfire Merlin, 27 literes V-12-t is. Ennek a motornak már a kipufogója is olyan lendületet idézett elő, hogy amikor a mérnökök minden különleges folyamat nélkül hátrafelé fordították a azokat, attól már a Spitfire 16 km/h sebességgel ment.
Kizárólag bikák bőrét használják az autókhoz
Az összes Rolls-Royce-ban nagy mennyiségű bőrfelület található, aminek minden egyes négyzetcentiméternek tökéletesnek kell lennie. A Rolls éppen ezért semmi mást nem használnak kárpitozásra, csak a bikák bőrét, mivel a tehenek bőre megváltozik a vemhesség ideje alatt. Ezen kívül ezek a bikák kizárólag Európából származhatnak, de csak olyan helyről, ahol nagyon kevés a szúnyog, mivel a csípésnyomok meglátszanak az állat bőrén is, az emberéhez hasonló módon.
Legalább két hónapba telik megépíteni egy Phantomot
A Phantomot először 2003-ban mutatták be, amit a BMW segítségével tudtak bevezetni, amit azóta elképesztően sok számban gyártottak le. Ez az autó 200 különböző aluminimumból és 300 ötvözetből áll össze, amiket kizárólag kézzel lehet összeszerelni. Csak a kárpithoz körülbelül 70 négyzetméter anyag szükséges, és átlagosan 17 nap mire elkészül. Választék az van bőven, ugyanis 44 ezer szín közül választhatjuk ki a kedvencünket. Általában kettő hónap alatt készül el egy ilyen autó.