Étterem kritika: teszteltük az Oktogon Bisztrót

Kövess minket facebookon!
Főoldal > Oktogon Bisztró – Teszteltük!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Oktogon Bisztró – Teszteltük!

2012/11/07

Teszteltük az alig öt hónapos újdonságot a belváros szívében, az Oktogon Bisztrót. Ajánlatuk több, mint kecsegtető: 1190 forintért annyit eszel, amennyit csak szeretnél. Ezen felbuzdulva 10 fős baráti társasággal teszteltük, mit kapunk a pénzünkért. Figyelem, könyörtelen kritika következik.

Teszteltük a nemrég megnyílt Oktogon Bisztrót Budapest belvárosának szívében

Oktogon Bisztró enteriőr – hűha!

Nagyon jó helyen, a Teréz körút szívében kapott helyet a főként korlátlan ételfogyasztásra specializálódott étterem. Asztalfoglalás szükséges, érkezésünkkor is alig voltak üres helyek, igaz sok asztal várja a vendégeket a galériával kiegészített bisztróban. Ha már itt tartunk, meg kell említeni, hogy kissé szűkösen fértünk csak el, de ezt annak tulajdonítom, hogy a pörgős városi életmódhoz szorosan kapcsolódó, „csak bekapok valamit, de az ne legyen gyorsétterem” igényeknek megfelelően alakították ki a helyet, ahol nyilván a cél, hogy minél többen tudjanak egyszerre reggelizni, vacsorázni.

Belső kialakítása cseppet sem egy kedves kis bisztró hatását kelti, inkább a kissé luxus megjelenésre hajaz. Műbőr borítású székek, hangulatos világítás, a sötét fekete-barna-krémszínű hármas, az elegáns minták és a különleges boltívekkel kialakított mennyezet együttesen az egzotikus marokkói stílust juttatta eszembe. Összességében nagyon szép a kialakítás, azonban a bisztró jelleget kevésbé találtam meg benne.

Egy vendéglátóhelyről a leginkább a mosdó árulkodik, számomra legalábbis. Az alapvető higiénia mellett, hogy van berendezve, mennyire praktikus, szépen kialakított, mekkora a mérete, mennyire baba-mama barát stb. Hölgyek, ez nyert! Szép, elegáns, minden a helyén.

Oktogon Bisztró - kiszolgálás

Érkezéskor nem fogadott senki a bejáratnál, ami ellen normális esetben nem is lenne kifogásunk, de itt felmerült a kérdés: hová kell menni, és egyáltalán hogy is megy ez az egész (most fizessek vagy a vacsora végén, mi van benne az árban, a korlátlan fogyasztáson kívül van más lehetőség is). Szerencsére társaságunk egyik fele már előttünk érkezett, így a lelkes integetés után megtaláltuk a helyünket, és megkaptuk kérdéseinkre a választ, csak nem a személyzettől. Az asztalunkhoz tartozó pincérre inkább a rohanás és kapkodás volt jellemző, így nem is kell azon csodálkozni ha elfelejti kihozni a kért italok egyik felét, elfelejti megkérdezni, hány decit kérünk a roséból, vagy még be sem fejeztük, de már kikapja a kezünkből a tányért. Asztalunktól két méternyire gyűjtötte a csetrest és a maradékot, ami kissé (ha egyáltalán szabad ilyet mondani) zavaró volt.

Oktogon Bisztró - ételek

Mielőtt bevetnénk magunkat az ételekbe, kedves figyelmeztetést kapunk, hogy egy ital fogyasztása kötelező az itallapról. Sör 440 Ft-tól, bor 120 Ft/dl, üdítő 250 Ft, tömények 680 Ft/4 cl körül, ami budapesti viszonylatban rendben is van.

Nézzük, milyen az étel választék: levesek, főzelékek, tésztafélék, frissensültek és köretek, grillezett húsok, savanyúságok, desszertek és pizza szeletek.

Frissensültekkel kezdtünk, fasírt golyóval és csirke szárnnyal. Itt is az az érzésem támadt, hogy kissé összecsapták: picit piros volt a fasírt közepe és picit rózsaszínes a csirke. De (!) persze ez egyéni ízlés kérdése, a nyerstől még igen messze állt, így hát elfogyott nagy része. Ami még ennél is zavaróbb volt az sajnos az a tény, hogy igencsak langyos, mondhatni hideg ételeket kaptunk.

Egy ilyen kezdés után választottuk a pizza szeletet, amit én soha nem hagyok ki. Vastag, szinte kenyér lángos-szerű tészta, sok feltéttel, két ízben. Sajnos ebben még inkább csalódnunk kellett, az ízetlensége miatt nem is tudtunk megbirkózni vele, bár nem figyeltünk az intő jelekre: érkezésünkig csak egy szelet fogyott belőle.
A főzelék ránézésre nem volt túl bizalomgerjesztő, így ki is hagytuk. Egyenesen a grill pult felé tartottunk. A névtáblák megcserélve, de el tudtunk igazodni a hagymás pulyka vagy az argentin marha kockák között. Biztosra mentünk, és kipróbáltunk mindenből egy kicsit, amiért sorba kellett állni, de bízva az igazán jó eredményben, kivártuk. Nem hiába az ízek rendben voltak, friss volt és meleg.

Végre eljutottunk a desszertekig, négy-öt féle kis kockára vágott sütemény rózsaszín krémmel vagy éppen dióval megszórva, de megláttuk kedvencünket is az apró hógolyó-szerű grízgombócot málna dresszinggel, behűtve aranyos kis tálkában. Ezek különösen elnyerték a tetszésünket, egyszerűek és nem émelyítően édesek.

Oktogon Bisztró- összességében

A bisztró a Gastland vendéglátó céghez tartozik, ami már 20 éve jelen van a magyar piacon különböző éttermeivel. Elmondásuk szerint célja „hogy a legjobb ár-érték arányú étkezési lehetőséget nyújtsuk Budapest belvárosában is” Ennek tükrében ez sikerült. Lehet, hogy egy Trófea grillétterem túl magasra tette a mércét, így vártunk el túl sokat a helytől. Azonban ha végig gondoljuk, ár-érték arányban jó, nem kapunk semmi különlegességet, átlag ételeket jó áron. Ami igazán rossz pont az egyrészt az ízek hiánya. Egy kicsi több fűszer összhangba hozná az ételek színvonalát a belső térrel. A másik csalódás a pizza, de egyáltalán szükség van rá? Ha pizzát akarunk enni, bemegyünk egy szelet bárban vagy beülünk egy olasz étterembe, de ha már egyszer étlapon van, csináljuk jól. No meg a kiszolgáláson javítsunk egy kicsit.

A bisztró kínalátában van reggeli ajánlat is hasonló, korlátlan ételfogyasztás 790 forintért. Lehet, hogy nem kellen feladni, és hátha a reggeli választék az elvárásoknak megfelel? Meglátjuk!

Kövess minket
Iratkozz fel!
Ne maradj le a legfrissebb vitorlás hírekről és programokról
Vitorlás szakszótár

Üzleti rendezvényhelyszín

Az üzleti rendezvényhelyszín megtalálása nem egyszerű feladat, hiszen a rendezvény...

Balatonboglár - BH Zrt.

Balatonboglári BH Zrt. Vitorláskikötő bemutatása: A Balaton nyugati medencéjének déli...

Kuh-forduló

Kuh-forduló vagy Q-forduló, közismertebb nevén szamár- vagy tehénforduló. Erős szélben...

Üzleti ebéd helyszín

Ha szeretné üzleti partnereit elkápráztatni, érdemes egy igazán különleges helyszín...

Cukorbetegség

A cukorbetegség (diabetes mellitus vagy "diabétesz", magyarul...
Vitorlázás: sportolóknak és amatőröknek egyaránt!

A vitorlázás nem csupán egy sport, hanem egy életstílus. Ezt mi is tudjuk. Ezért igyekszünk mindenről beszámolni, ami vitorlázáshoz hozzá tartozik. Nemcsak Balatoni, Adriai és egyéb külföldi helyszíneken való vitorlázásról és vitorlásversenyekről olvashatsz itt, hanem megtalálhatod a legmodernebb technológiákat és a legújabb vitorlás divatot is cikkeink között. Nemcsak profi sportolóknak ajánljuk vitorlázásról szóló oldalunkat, hanem azoknak is, akik hobbiszerűen űzik, vagy esetleg még csak érdeklődnek a vitorlázás iránt.

Vitorlázás minden mennyiségben

Hírek a vitorlázásról a világ minden szegletéből: minden, amit a vitorlázásról tudni érdemes. Kövesd nyomon a világ leghíresebb vitorlásversenyeit velünk, less el trükköket, hogy hogyan is csinálják a profik! Akár a Balatonon repít a szél, akár az Adrián vitorlázol, vagy valamelyik másik tengeren, hasznos tippekkel és tanácsokkal szolgálhatunk. Mit vigyél magaddal, ha vitorlázásra készülsz, vagy mikre kell figyelned, ha beköszönt a tél? Itt megkapod mindenre a választ. A legfrissebb tudnivalókkal várjuk a vitorlázás szerelmeseit!

Vitorlásversenyek

Velünk egyik vitorlásversenyről sem kell lemaradnod. Kövesd velünk nyomon a vitorlázás élversenyeit! Nemcsak a hazai megrendezésű vitorlásversenyekről olvashatsz cikkeket, hanem olyan legendás nemzetközi vitorlásversenyekről is, mint a Volvo Ocean Race. Te is kíváncsi vagy, hogy hogyan alakul a helyzet a vitorlázás csúcsán? Ne maradj le a legfrissebb hírekről! Velünk könnyen képbe kerülhetsz a legfontosabb vitorlásversenyekről, a legfrissebb híreket olvashatod első kézből.

Vitorlás életmód

A vitorlázás több, mint egy sport, egy valódi életforma. Velünk képben lehetsz a vitorlázással kapcsolatos életstílus újdonságaival: a legújabb vitorlás divattal, a legjobb felszerelésekkel vitorlázáshoz, a legújabb órákkal, amiket vitorlázáshoz fejlesztettek, de a legjobb luxusautókról és technológiai felszerelésekről sem kell lemaradnod! Mit vegyél fel vitorlázáshoz, melyik a legkényelmesebb cipő vagy a legjobb óra egy vitorlásversenyhez? Itt mindent megtalálsz.

Vitorlás utazások

Az utazás a vitorlázás elengedhetetlen része. Az új tájak és kultúrák felfedezése még izgalmasabbá teszi a vitorlázást. Nincs is jobb program, mint vitorlázás közben a nyílt vízről megcsodálni a hely nyújtotta látványt, nem is kell túl messzire utaznod ehhez, a Balaton is varázslatos panorámát tár eléd az év minden napján. De persze külföldi utazásokkal, vitorlás utazási ötletekkel is szolgálhatunk, de a csodálatos kis hazánkról sem feledkezünk meg, a hazai vitorlázás központjával a Balatonnal együtt. Fedezz fel te is izgalmas tájakat vitorlázás közben!

Honlapkészítés, webdesign, keresőoptimalizálás: Expedient
Marketing tanácsadónk a: Marketing Professzorok Kft.