notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Peet Must előtt igen nagy lehetőség ajánlkozott fel, melyet ki is használt!

hirdetes

Ilyen az igazi happy ending egy amerikai tengerész számára!

CsA
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Peet Must amerikai tengerész meghívást kapott, hogy vezesse a Pac52 flottát, melyen ő maga is meglepődött! Habár a kaliforniai Pac52 Class még nem érte el a mediterrán térség TP52-ének rangját, a nyugati parti flotta tele van nagyszerű teljesítményű hajókkal. Ez nem a kezdőknek és a gyenge idegzetűeknek való világ.

Pac52

Peet Must nagy lehetősége

 

Éppen ezért volt érdekes helyzetben a 34 éves Peet Must is, akit az utolsó pillanatban hívtak be a Pac52 flotta vezetőjének, és valóban senki sem nézte volna ki a New Jersey-i tengerészből, hogy az Interlodge csapat az ő kormányzásával nyeri majd meg a Pac52 West Coast Tour második szakaszát.

 

Peet Must az ország legrégebb óta működő nukleáris erőművében a New Jersey-i Barnegat Bay-ben található Oyster Creek Nuclear Generating Facility-ben dolgozik, mint okleveles rangidős mérnök-operátor.

 

Az amatőr versenyző általában csak szórakozásból száll a tengerre a Barnegat Bay A-Cat flottában, amely 8,5 méter hosszú, 3,3 méter széles vitorlásokból áll. Peet társversenyzői között megtaláljuk a Pac52 Interlodge tulajdonosait, Austin és Gwen Fragoment is.

 

Az Interlodge fedélzete

 

Peetet még idén korábban hívták meg az Interlodge fedélzetére, és a Marina Del Rey legutóbbi eseménye során, ahol stratégiafelelősi pozícióban indult volna. Azonban amikor csapat kormányosa váratlanul lebetegedett, a mérnök-operátorra esett a választás.

hirdetes
Pac52

Egyből a mély vízbe került

 

hirdetes

„Alig tudtam aludni éjszaka, annyira izgultam” – mesélte Must. „Nagy volt a nyomás, de ott ült mellettem Morgan Larson, aki a taktikákért felelt és nagyon nyugodt, higgadt személyisége van. Türelmesen átsegített a manővereken és tudtam annyira követni, hogy megőrizzem a jó hangulatát.”

 

Peetnek mindössze egyetlen napja volt megismerkednie a hajóval és gyakorolnia vele, így (bizonyos értelemben szó szerint) azonnal a mély vízbe került. Egyetlen racionális gondolkodású tengerész sem hitte azt, hogy nyerni fog.

 

A Pac52 Class egyik szabálya, hogy a hajót csak a tulajdonos kormányozhatja, azonban az ő helyét egy másik sofőr is átveheti, ha (1) a verseny előtt a többi tulajdonos is beleegyezik ebbe, (2) nem profi kormányos, és (3) a csapat hajlandó 1 pont levonást elfogadni minden versenyen, ahol a cserekormányos vezeti a hajót.

 

A versenysorozat 8 versenyből áll, vagyis a csapat egy 8 pontos hátránnyal vágott bele a játszmába. Mivel azonban a 8-ból 6-ot sikerült megnyerniük, a végleges győzelem is az övék lett.

 

„Az én dolgom az volt, hogy a vezetésre koncentráljak, odafigyeljek a dőlésre, és a hajó sebességére, ezért nem nagyon nézelődhettem. Egy tapasztaltabb kormányos biztos többször nézett volna szét, de nekem nem volt meg ez a luxus. Bíznom kellett a legénységben és odafigyelnem, összpontosítanom a dolgomra.”

 

Az eredmények alapján úgy tűnik, hogy Peet és a csapat többi tagja nagyon is jól végezték a dolgukat!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes
Közösség

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 237

Átlagos értékelés: 4.7

érdekességek hajó sport tenger,óceán utazás Vitorlázás