Bang & Olufsen: A dán úttörő

Marx Károly

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Szenvedély, büszkeség és kitartás. Három olyan tulajdonság, amely jól meghatározza a „Bang & Olufsen” -t, a rangos dán vállalatot, amely piacvezető a televíziókészülékek, zenei rendszerek és a nagy teljesítményű audio termékek tervezésében és készítésében. A „Bang & Olufsen” gyökerei Struer kisvárosban vannak, ahol majdnem kilencven évvel ezelőtt két mérnök, Peter Bang és Svend Olufsen úgy döntött, hogy megalapozz egy olyan céget, amely reményeik szerint az audiovizuális tökéletesség ikonjává válik.
 

És így volt. A vállalati filozófia ma is kiemelten kezeli termékcsaládjainak minőségét és innovációját, középpontba helyezve a környezet iránti felelősséget és tiszteletet. Ez magában foglalja a fenntartható termékek gyártását olyan munkahelyi környezetben, amely biztonságos és egészséges a vállalat minden alkalmazottja számára. Ma a „Bang & Olufsen” termékeket több mint száz országban értékesítik, és a „Bang & Olufsen Central Park” (Tecnica e Design SA) az, amely hivatalosan képviseli a dán vállalatot Luganóban.

A vállalat rövidtávú céljai

Ügyfeleiknek már számos szolgáltatást kínálnak, kezdve a helyszíni ellenőrzésektől és az egyéni igények körültekintő értékelésétől, a multimédiás tervezésen át a műszaki infrastruktúra megfelelő előkészítéséig. Az ügyvezető szakaszban garantálják a legmagasabb színvonalon végrehajtott berendezések telepítését és hatékony értékesítés utáni szolgáltatást, valamint hároméves garanciát vállalnak a „B&O” termékekre, szemben a törvény által tervezett két évvel. Sőt, célkitűzésük további kiterjesztése érdekében kapcsolatba lépni az ingatlanszakma és az ahhoz kapcsolódó tevékenységek szakembereivel, akiknek a termékeiket, szolgáltatásaikat és technológiákat kínálják, hogy ők viszont hozzáadott értéket nyújthassanak ügyfeleiknek.

Milyen különösen innovatív "Bang & Olufsen" termékeket kínál az ügyfeleknek a cég?

Az audio szegmensben változatos megoldásokkal számolhatunk a zene vételéhez mobileszközökön történő streaming során (Apple / Android). Ma a zenét online vásárolják az iTunes vagy olyan szolgáltatások segítségével, mint a Spotify. A „B&O PLAY” portfólió például olyan önálló mobil termékekből áll, amelyek intuitívan használhatók és könnyen integrálhatók a mindennapi életbe. Másrészt, ami a video szektort illeti, a cég televíziói nemcsak kiváló minőségű képeket nyújtanak, hanem kölcsönhatásba lépnek az ember mindennapi tevékenységével is, és a „Bang & Olufsen” a televíziókészülékek ezen forradalmi fejlődésének középpontjában áll. Ha érdekel, hogy mire képes még ez a fejlesztés, és mi különbözteti meg a cég termékét a konkurenciától, akkor lapozz a következő oldalra!


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vitorlás szakszótár

Vidéki csapatépítő tréning

Egy vidéki csapatépítő tréning számtalan lehetőséget nyújt a cég munkatársai számára,...

Légszekrény

Légszekrény - kishajókba épített kamrák, amik boruláskor nem engedik a hajót elsüllyedni

Eladó ingatlan Balaton

Egy eladó ingatlan Balaton partján nem csupán csodás otthont, de örök ebfektetési...

Amerika Kupa

Amerika Kupa 2010 mondd el te is a véleményed itt!   Az Amerika Kupáról Az...

Ágy

Ágy