Szlovénia legszebb tája: a Maribori-hegység

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Álmodoztál már arról, hogy a világ egyik legcsodálatosabb hegységén átkelve töltődsz fel energiával? A természet közelsége, a páratlan kilátás mindent képzeletet felülmúl ezen a helyen, amelyről talán még nem is hallottál: a szlovén Maribor-hegységben. Nem hiszed? Nézd csak meg képeinket!

A Maribori-hegység

A Maribori hegység Szlovénia második legnagyobb városa mellett, Maribor mellett fekszik. Ez a régió a történelmi Dél-Stájerország volt, amelynek páratlan természeti látnivalói téged is biztosan rabul ejt majd. Az érintetlen természet és a viszonylag könnyű túra útvonal minden átlagos erőnléten lévő túrázni vágyó számára felejthetetlen élményeket nyújt.

Lapozz, és nézd meg milyen látnivalókkal vár téged ez a csodálatos hegység!

Ha szeretnél Te is ilyen csodálatos tájon barangolni, és egy kellemes túra alkalmával megtekintenéd a Maribori-hegység legszebb tájait, kattints ide, és foglalj helyet nálunk!

A hegységben fellelhető látnivalók

A Maribor közelében fekvő, szlovén nevén Mariborsko Pohorje hegység természeti látványosságokban bővelkedő vidéke minden túrázó számára feltöltődést, kikapcsolódást biztosít. A Lobnica patak mentén haladva 2 gyönyörű vízesést is megcsodálhatsz: a Mali Sumik, és a Veliki Sumik vízeséseket.

Nincs is annál kellemesebb érzés, mint amikor a túrázástól kellemesen elfáradva a vízesés frissességét élvezve pihenhetsz meg a továbbhaladás előtt!

A folyó mentén lévő vízeséseket követően az út egyenesen a nyeregre vezet, ahol átlagos erőnléttel  teljesíthető a túra további része: itt haladva a természet naturális csodáit tekintheted meg. Az erdős-sziklás területen több alkalommal láthatsz vízmosásokat, és a patak kanyargós útját is keresztezheted. A hegyoldalon egy kellemes hangulatú menedékház fogadja a fáradt turistákat, ahol új erőre kaphatsz az út további részéhez.

De beszéljenek helyettem a képek:

Lefelé ereszkedve: a Dráva folyó és a Szt. Mária kápolna

Az visszafelé út sem unalmas: a hegyről lefelé ereszkedve a Dráva folyóhoz lyukadhatsz ki, ahol a friss levegő és a feltöltődés garantált. Tovább haladva a Szt. Mária kápolnát is megtekintheted, így a természeti látványosságok mellett a kultúra sem szorul háttérbe a kirándulás alkalmával.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vitorlás szakszótár

Salona 45

Salona 45 vitorlás hajó bemutatása A Salona hajógyár 7 éve gyárt vitorlás hajókat, 7...

Közbeszerzési referens

A közbeszerzési referens egy olyan szakma, melyre egyre nagyobb az igénye a cégeknek, hisz a...

Árkádia Hotel Kikötő

A Balaton keleti medencéjének északi partján található az Árkádia Hotel kikötője....

Méder Áron

Méder Áron fórum topik itt!   Méder Áron életrajz Méder Áron 1979...

iShares Cup

iShares Cup vitorlás verseny történet Az egész 2004-ben kezdődött, amikor az Extreme...