Portside: A magánrepülőgépek idegrendszere

Marx Károly

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Gondolkodtál már azon, hogy hány ember utazhat magánrepülőgéppel? Vajon létezik-e valamilyen rendszer, ami ezeket a gépeket valamilyen formában számon tartja? Mennyire költséghatékony egy saját repülőgép fenntartása? Következő cikkünkben ezekre a kérdésekre kapunk választ.

A Portside

A Portside azért lett kiépítve, hogy leegyszerűsítse és korszerűsítse a magánrepülőgépek pénzügyi irányítását. A tulajdonosok számára ez egy adat-, jelentési és üzleti elemzési platform, amely azonnal megválaszolhatja repülőgépiekkel kapcsolatos bármely pénzügyi kérdést, és segít nekik gyorsan meghozni a fontos döntéseket. Az üzemeltetők számára ez a rendszer a pénzügyi idegközpont, amely egy helyen összegyűjti és beszámol minden releváns pénzügyi adatról és operatív eseményről, legyen szó bérletkezelésről, tulajdonosok jelentéséről, karbantartás-kezelésről stb.

Milyen ügyfeleket szolgál ki?

A Portside két különálló ügyfélcsoportot szolgál ki. Egyrészt vannak magánrepülőgép-tulajdonosok, családi irodisták, pénzügyi vezetők és vállalati igazgatóságok, akik érdekeltek abban, hogy teljes körű ismertséget szerezzenek repülőgépeik működésében és pénzügyi helyzetében. Amit kapnak, adatok, részletes jelentések diagramok és mutatók formájában, képesek az adatok gyors megértésére és elemzésére. A második csoportba tartozik a repülés szakterülete: alapkezelő társaságok, charter-üzemeltetők, repülési részlegek, repülési könyvelők és adószakemberek. Ehhez a csoporthoz nyilvántartási rendszert biztosítanak a repülés pénzügyi vonatkozásaival kapcsolatban.

Melyek azok a konkrét dolgok, amibe segít a Portside?

A Portside a fentiek mindegyikében segít a repülőgép-tulajdonosoknak, de nézzünk pár konkrét példát is. A Portside az egyetlen olyan vállalat a piacon, amely rendelkezik Karbantartási terv elemzéssel. Miután megvan az adatok arról, hogy a tulajdonos mennyit költenek különféle karbantartással kapcsolatos kiadásokra, csak egy kattintásra van szüksége ahhoz, hogy kiderüljön, részesül-e egy adott repülőgép, a motor karbantartásában vagy az avionikai alkatrészek tervében. A tulajdonosok rendelkezésére áll a Mission Analyzer is. Ehhez a tulajdonos konkrét repülési adataira van szükség, és egy másik repülőgépet helyez el, hogy a tulajdonos képet kapjon arról, hogy mennyibe kerülne ugyanazon szolgáltatás egy másik repülőgéppel. Minden számítás a Portside-ből gyűjtött valós költségadatokon alapul. Képesek kiszámolni a tulajdonos meglévő repülőgépeinek egy másik modellre történő cseréjének megtakarítását (vagy további költségét is). Az üzemanyagköltségek összehasonlításától az adóellenőrzés papírnyomtatásáig más eszközök is rendelkezésre állnak, amelyek célja a tulajdonosok működési költségeinek optimalizálása. Ha érdekel a Portside története, és hogy miként jutott el Európába, illetve kíváncsi vagy, hogy mi a legnagyobb tévhit a magánrepülőkkel kapcsolatban, akkor lapozz a következő oldalra!


Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Vitorlás szakszótár

Kutter

A kutter vitorlázatot használó hajók két orrvitorlát használnak egymás mögött, plussz...

Buddy Melges

Buddy Melges vitorlázó életrajz Buddy Melges a világ egyik legsikeresebb verseny...

Lümmel

Lümmel - az árbocot és a bumot összekötõ szerkezet

Nut

 Az árbocon és a bummon lévő horony, vájat, csatorna neve, amibe a vitorlát húzzuk bele.

Gaffos vitorla

A gaffos vitorla meghatározását lásd a csonkarudas vitorlázat szótárszónál.