A luxus márkák a férfitermékek piacában látják a lehetőséget.

hirdetes

Az új luxusfogyasztók a férfiak?

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Egyelőre a férfiak aránya nagyobb a luxus termékek piacán Kínában. A luxus márkák így a fréfiakban több lehetőséget látnak.

Férfi luxus termékek

2011-ben a férfi luxus termékek piaca kétszer olyan gyorsan fejlődött, mint a női luxus termékeké, ez konkrétan 14 százalékot jelentett a nyolc százalékkal szemben. Éppen ezért komoly erőfeszítéseket tesznek a luxus márkák, hogy ezt a trendet kiszolgálják, a Burberry és a Coach is ez irányban újul meg, a Giorgio Armani, a Hugo Boss, vagy a Dunhill nyomában. A Burberry-nél, ahol a férfi termékek aránya jelenleg 27 százalékot képvisel az eladásokban, ennek megkétszerezését prognosztizálják.

Férfi luxus termékek

Ennek az irányvonalnak a hátterében jórészt természetesen megint csak Kína áll, ahol is a férfi luxus termékek piaca 70 százalékot képvisel. Ez részben azoknak a kellemes ajándékozási hagyományoknak köszönhető, amely az országra jellemző - az üzletemberek, na és persze a kormánytisztviselők körében. Bár az kérdéses, hogy vajon a kínai férfiak luxus iránti szenvedélye fenntartható -e hosszú távon.

Férfi luxus termékek

Jelenleg Kínában a férfiak költekezése dominál, ezt azonban megváltoztathatja az a tény, hogy egyre több a gazdag kínai nő, ami hamar felboríthatja a luxus termékek piacán a nemek arányában tapasztalható jelenlegi trendet.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
divat
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 175

Átlagos értékelés: 5.0