A luxus márkák a férfitermékek piacában látják a lehetőséget.

hirdetes

Az új luxusfogyasztók a férfiak?

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Egyelőre a férfiak aránya nagyobb a luxus termékek piacán Kínában. A luxus márkák így a fréfiakban több lehetőséget látnak.

Férfi luxus termékek

2011-ben a férfi luxus termékek piaca kétszer olyan gyorsan fejlődött, mint a női luxus termékeké, ez konkrétan 14 százalékot jelentett a nyolc százalékkal szemben. Éppen ezért komoly erőfeszítéseket tesznek a luxus márkák, hogy ezt a trendet kiszolgálják, a Burberry és a Coach is ez irányban újul meg, a Giorgio Armani, a Hugo Boss, vagy a Dunhill nyomában. A Burberry-nél, ahol a férfi termékek aránya jelenleg 27 százalékot képvisel az eladásokban, ennek megkétszerezését prognosztizálják.

Férfi luxus termékek

Ennek az irányvonalnak a hátterében jórészt természetesen megint csak Kína áll, ahol is a férfi luxus termékek piaca 70 százalékot képvisel. Ez részben azoknak a kellemes ajándékozási hagyományoknak köszönhető, amely az országra jellemző - az üzletemberek, na és persze a kormánytisztviselők körében. Bár az kérdéses, hogy vajon a kínai férfiak luxus iránti szenvedélye fenntartható -e hosszú távon.

Férfi luxus termékek

Jelenleg Kínában a férfiak költekezése dominál, ezt azonban megváltoztathatja az a tény, hogy egyre több a gazdag kínai nő, ami hamar felboríthatja a luxus termékek piacán a nemek arányában tapasztalható jelenlegi trendet.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes
Közösség

Szótár

Baum

Nagyjából vízszintesen üzemelő rúd, profil, mely az adott vitorla alsó élének... Tovább

Rund Um

Rund Um vitorlás verseny történet 1998 óta Rund Um élőben is nyomon követhető az... Tovább

Tovább a lexikonra

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 175

Átlagos értékelés: 5.0

divat